Доктор дієтолог Одеса
|
|
Машка45 | Дата: Четвер, 25.04.2024, 14:55 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Доктор дієтолог Одеса
Дівчата, якщо хтось був у дієтолога і залишився задоволений результатами, порадьте лікаря.
|
|
| |
Захарія | Дата: Четвер, 25.04.2024, 14:56 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
| Кузьмінова Катерина Валеріївна - чудова лікарка-дієтологиня, усім раджу звертатися до неї, добра, чуйна, розуміє всю суть проблем, що призвели до неї, дала дуже корисні поради, призначила всі необхідні аналізи і дала потрібний настрій. Це не останній мій візит, ми ще в процесі лікування, буду слідувати всім її рекомендаціям, тим більше результат вже є!
|
|
| |
ChillMary | Дата: Четвер, 25.04.2024, 14:57 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
| У мене в минулому були великі проблеми з гормонами і через це я набрала вагу. З гормонами стало все гаразд, а ось вага не пішла. Вирішила звернутися до дієтолога. Знаєте, перше, що мені дуже сподобалося, так це сам лікар. Катерина Валеріївна дуже хороша, а друге - мені допомогли її рекомендації та складена дієта. Уже через 2 тижні вага показала заповітні мінус 3 кг. Сказати, як я щаслива - нічого не сказати. Я дуже вдячна цьому лікарю!
|
|
| |
Валері | Дата: Четвер, 25.04.2024, 14:58 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
| Катерина Решетник - чудовий фахівець. Ми звернулися з проблемою надлишкової маси тіла. На прийомі вона детально і ясно описала, яким чином відбуватиметься лікування. Через місяць уже стали помітні чудові результати, що спонукало до подальшої роботи з фахівцем.
|
|
| |
Brittany71 | Дата: Четвер, 25.04.2024, 15:12 | Повідомлення # 5 |
Сержант
| Катерина Решетник - фахівець вищого класу. Дуже просто і зрозуміло пояснила мої проблеми, призначила необхідні аналізи. Її рекомендації допомогли мені в короткий термін досягти перших результатів. Обов'язково буду рекомендувати цього лікаря своїм знайомим.
|
|
| |
hloya88 | Дата: Четвер, 25.04.2024, 15:12 | Повідомлення # 6 |
Сержант