Pravova_Dopomoga | Дата: Субота, 06.04.2024, 14:33 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Статус: Offline
| Інформація взята зі статті юристів на сайті компанії "Правова допомога". Репостимо найважливіше. Якщо пацієнт здійснив передоплату, і просить такі кошти повернути, не важлива причина - ПОВЕРТАЙТЕ. Практика показує, що половина таких пацієнтів все-таки повернеться до вас.Що ж робити, коли не тільки кошти сплачено, але і послугу надано? Головне не панікувати. Перший, хто зустрічає таких пацієнтів - це працівники рецепції або адміністратори, на їх плечах найбільше навантаження.Вони повинні зустріти, запитати що сталось, і які претензії має пацієнт. Якщо пацієнт агресивно налаштований, або поводить себе неадекватно, є два варіанти: попросити його заспокоїтись і написати письмову заяву;викликати поліцію.Після того, як пацієнт заспокоївся, і зміг викласти або усно, або письмово свої претензії чи зауваження, є багато різноманітних сценаріїв, що далі. Наприклад:розглянути заяву, і направити на Медичну раду;розглянути і все. В першоджерелі також розглянуті практичні випадки та поради щодо таких випадків.
|
|
| |